11.4.11

The Hardest Part One. (Anton)

Utan att ursäkta, men med full medvetenhet om att inläggen uteblivit på sistone, så ska både jag och Kasper sammanfatta vår resa med två separata texter.  Sedan sist har vi hunnit med att åka igenom både Laos och Kambodja och nu kommit till vårt sista pit-stop; Bangkok. Vi har mött så många människor och skapat så många minnen att jag inte kan omfamna hela vår resa med ord just nu.

Men mina damer och herrar, trots detta är jag inte helt oduglig i bloggosfären. Det jag kan göra är att bjuda på en bonanza/en buffé av fotografier. Detta är ögonblick av resan så som jag sett dem. 

Bon Apetit.

Mår bra på Utopia i Luang Prabang.


Strandhäng på Perhentian Island.

Vy från Phi Phi Island.


Stefan och Kasper


Thaiboxning i Chiang Mai, Thailand.

Old Bridge, Luang Prabang.

Mekongfloden som rinner genom Luang Prabang.
Luang Prabang, Laos, från ovan.


Belevd tolk som pratade både engelska och franska, och Khmer.

Boysen i Angkor Wat-templen.

Kambodjansk arbetare.

Crazy Steve gör det han gör bäst @ Angkor Wat.

Kasper VS Angkor Whaaat


Till alla där hemma som förväntar sig en present: överraskningstombolan börjar snurra den 14 april.

Anton

1 kommentar:

  1. Ken Jeansson11/4/11 18:43

    Ser härligt ut Anton, vilket äventyr det måste ha varit! Här hemma har vi som utlovat fixat ett CrossFit-gym lagom till din hemkomst

    SvaraRadera