12.2.11

Surf Camp Lombok

Efter tva veckor utan nastan nagon kontakt med omvarlden i en av de minsta byarna pa Lomboks sodra udde sa aterforenas vi just nu med Bali i ett fatal dagar innan vi beger oss vidare till Kuala Lumpur, Malaysia.


Just for tillfallet befinner vi oss i Ubud, en modern och kulturell stad belagen mitt pa on. Steve ligger i badet under tiden som Anton och jag gor nytta med fungerande internet.

Tillbaka till Surfcampet, vilket var en helt och hallen unik upplevelse och formodligen en "once in a lifetime" sadan. Fantastiska manniskor, bra surf, skatepool i tradgarden, spartansk livsfilosofi och Dengue feber. I rest my case!

Surfcampet

Jag talar nog for bade Anton och Stefan likaval som for mig sjalv nar jag sager att jag har lart mig otroligt mycket om allt. Vi traffade tre stortskona stockholmsgrabbar som vi hade manga sjuka stunder med, hade en Fest med F-tema, spontanfylla med risvin m.m.

F party tolkning: Facebook, Flight captain, Fascist
Tva veckor var en alldeles lagom tid att spendera i surfelax-mode och vi kanner oss alla utvilade och redo for att mota upp forna och nastan, nastan, bortglomda vanner i Malaysia.

Kasper, Stefan och Tim pa utsiktsstallet 100m fran campet

Smakids i Kuta Lombok


Edit: Det gar nu att kommentera inlaggen utan att vara medlem!

1 kommentar:

  1. Hej boys!Så roligt att äntligen få lite bilder och text från er! Det ser underbart ut och vi är avis på vädret. Här är snö...Ha en bra fortsättning. Ser fram emot nästa uppdatering:)Kramar mamman och Stefan!

    SvaraRadera