24.12.10

NYC

5 dagar var alldeles for lite tid i en stad som New York.
Vi valde bort tonvis med saker som man borde gora nar man ar dar och blandade det mest turistiska med lite egna avstickare i Koreatown och Brooklyn for att forsoka fa med det basta av tva varldar.

New Yorkarna tittade lite konstigt pa familjen nar vi oavsiktligt steg av tunnelbanan i Harlem med stora leenden och kameran i hogsta hugg.

Staden var mycket mer sliten an vad jag vantat mig och pa gatan stod forsaljare som skulle kunna hora hemma i vilken asiatisk stad som helst. NY var en otrolig upplevelse och hojdpunkterna var maten och alla trevliga manniskor jag traffade pa restaurangerna och i butikerna. Pappa pastar att NY-borna inte ar amerikanare utan NY-bor. Jag far jamfora nar jag kommer till Washington.

Pier 17


Tack som fan

-6 skating


nuts4nuts

best burger in NYC @ Shake Shack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar