4.12.10

sorry

Jag ber om ursäkt för mitt beteende! Jag skäms, visserligen skulle jag kunna komma lätt undan genom att skylla på sjukdom och jobb. Men jag väljer inte den vägen, jag går istället ut med det för att andra ska kunna lära av mitt misstag.

Jag har inte tränat på snart 9 dagar, jag har inte gjort någon som helst fysisk aktivitet på snart 9 dagar, halva grejen med funktionell träning är att man själv ska kunna bestämma grad och intensitet på sin träning. Anpassa sig till omständigheterna.

I funktionell träning finns inga ursäkter, du kan träna när/var/hur som helst. Men jag har svikit mig själv och Anton (Anton). Jag hoppas att jag kan förtjäna ett godtagande av mitt förlåt genom att snickra ihop en såkallad INSNÖAD WOD som jag körde två gånger igår och ska köra två gånger idag:

50 - 40 - 30 squats
50 - 40 - 30 pushups
50 - 40 - 30 sit ups
50 - 40 - 30 dips

förlåt

Kasper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar